
Akıllı Telefon
Apple Qualcomm’la Olan Modem Çipi Anlaşmasını Uzattı
Görünüşe göre Apple’ın kendi geliştirdiği 5G modem yongası suya düştü. İşte konuyla ilgili detaylar… Qualcomm tarafından yapılan açıklamada Apple ve Qualcomm arasındaki modem çipi lisans anlaşmasının Mart 2027’ye kadar uzatıldığı duyuruldu. Geçtiğimiz eylül ayında...


















