Threads, dijital pazarlamaya yeni bir soluk getirebilir

Meta 4 milyar dolardan fazla kaybetti

Facebook, Instagram ve Whatsapp uygulamalarının üst markası Meta, Twitter’a rakip olan Threads adlı uygulamayı kullanıma sunarak pazarlama dünyasına yeni bir soluk getirdi.

Meta’nın Twitter’a rakip uygulaması Threads kullanıma sunuldu ve şirketin on yıldan uzun bir süre önce satın aldığı popüler fotoğraf paylaşım ağı Instagram’a eşlik edecek bir uygulama olarak görücüye çıktı.

Bu avantaj ile beraber uygulamanın kolay aktivasyon özelliği sayesinde, hızla bir kullanıcı yoğunluğuna ulaşabildi.

Threads

Bu uygulama, özellikle hızlı tüketim alışkanlığına sahip kullanıcıları hedefleyebilir. Bu da  markaların dikkatini çekebileceği gibi,  pazarlama açısından önemli bir avantaj doğurabilecek.

Yakın zamanda metin, anahtar kelime ve hashtag odaklı hedeflemeler içeren reklamların Threads üzerinde yer alması bekleniyor. Zuckerberg, sosyal medya platformlarının öncelikli hedefinin büyümek olduğunu ve para kazanmaktan önce ürünün iyi çalışmasına odaklandıklarını belirtiyor. Ancak reklamların kısa bir süre sonra Threads’de de yer alacağını ve büyüdükçe platformun büyük bir reklam geliri elde edeceği kesin gözüyle nbakılıyor.

Twitter rakibi Threads güçlü bir başlangıç yaptı

Zaten büyük bir veri tabanına sahip olan Instagram, WhatsApp ve Facebook’un, bu veriler sayesinde meta reklamları ve hedeflemelerinde başarılı. Bu kapsamda Threads’in eklenmesiyle yapay zeka odaklı reklam teknolojilerinin daha da güçlenecek ve pazarlama alanında diğer platformlardan bir adım öne çıkacak.

Markalar  bu uygulamayı kullanarak hedeflenmiş iletişim stratejilerini geliştirebilirler. Öyle ki  hedef kitlelerin ilgi alanlarına ve tercihlerine göre özel içerikler sunulabilir ve hatta daha kişisel ve etkileşimli bir iletişim de kurulabilir.

Markalar, kullanıcılarının olumlu deneyimlerini ve ürünleriyle ilgili etkileşimleri teşvik ederek doğal ve samimi bir içerik oluşturabilirler. Samimiyetin öncelikli olduğu yaratıcı ve etkili reklam içerikleri oluşturularak anlamlı ve unutulmaz deneyimler yaratılabilir.

Netflix yeni korku filmi ile rekor kırdı