Daha önce bazı Diablo 4 oyuncularının atlarla ilgili bir takım şikayetleri olmuştu. Görünüşe göre Blizzard bu konuda herhangi bir şey yapmamış durumda ve şikayetler aynen devam ediyor.
Diablo 4‘te atlarla ilgili sorunlar çözülmüş değil. Oyunun çıkmasından kısa süre sonra bazı oyuncular atlarda karşılaştıkları problemleri dile getirmişti. Güncellemelerle birlikte söz konusu sorunların düzelmesi bekleniyordu, ancak değişen hiçbir şey yok. Reddit’te yazanlara göre atlar bazen oyuncuları çıldırtıyor. Birkaç farklı oyuncu atların küçük ve hatta görünmeyen nesnelere takılı kaldığını, bu yüzden yaratıklardan kaçamadıklarını ve karakterlerinin gereksiz yere öldüğünü belirtti. Bu durum daha önceden de söylenmişti.
Diablo 4 oyuncularının yaşadığı diğer bir problem de atların hareket etmemesi. Karakter ata bindiği anda, sanki at çevresinde görünmez bir duvar varmış gibi birkaç saniye boyunca hareket etmiyor. Bu durumu yaşayan birçok oyuncu var. Mesela bir kullanıcının yazdığı mesajda, “Ata bindikten sonra biraz beklemek zorunda kalıyorum, çünkü at hareket etmiyor, bir şey engelliyor” şeklinde şikayette bulundu. Bu sadece bir örnek, benzer başka şikayetler de var.
Oyuna şimdiye kadar birkaç güncelleme geldi, ancak atlarla ilgili herhangi bir şey düzelmiş değil. 20 Temmuz’da Diablo 4’ün 1. sezonu başlayacak. Blizzard, 1. sezon için güncelleme yayınlayacaktır. Oyuna yeni içerikler eklenecek. Belki 1. sezon güncellemesinde atlarla ilgili söylenen sorunlar çözülebilir.
Diablo 4’te sadece atlar değil, Hazine Goblin’leri de bir hatayla gündemde. Reddit’te yazanlara göre Hazine Goblin’lerindeki hata karakterlerin ölümüne neden olabiliyor. Hatta Twitch yayınlarında bile bu durumla karşılayan yayıncılar var. İşin kötü yanı Hazine Goblin’i tarafından öldürülen karakterler Hardcore olarak açılmış. Yani bir kere öldüklerinde ölümleri kalıcı oluyor. Bir daha bu karakterle oynanmıyor. Hardcore karakterlerin birçoğunun yüksek seviyede olması aşırı can sıkıcı.
Nightmare zindanlarındaki düşmanlar rastgele ek özelliklere sahip olur ve bu durum Nightmare zindanlarının temel unsurlarından biridir. Söz konusu özelliklerden biri de Death Pulse. Bu özellik, bir canavarın ölmesinden kısa süre sonra ölümcül bir yıldırım darbesi yayıyor. Nightmare zindanındaki Hazine Goblin’lerinde de Death Pulse aktif oluyor. Goblin’lerdeki Death Pulse o kadar kuvvetli ki, karakterin yüksek seviyesi olması, sağlığının tam olması veya giydiği zırha bakmadan tek darbede öldürüyor. Karakteri ölen Diablo 4 oyuncuları, Goblin’lerdeki Death Pulse’un aşırı güçlü olduğunu ve bunun da hatalı olduğunu savunuyor. Oyuncular Goblin’lerde Death Pulse’un olmaması gerektiğini veya verdiği hasarın çok daha az olması gerektiğini belirtiyor.