Tüm zamanların en pahalı yapımları arasında yer alan Destiny’nin yapım aşamasını anlatan eski Bungie çalışanı, oyun hakkında çarpıcı iddialarda bulundu.
Oyun dünyasının en başarılı serileri arasında yer alan Halo’nun yapımından sorumlu olan Bungie stüdyosu tarafından geliştirilen ve geçtiğimiz aylarda oyunseverlerle buluşan Destiny‘nin oyun dünyasını değiştirecek kapasitede bir oyun olması bekleniyordu. Yıllarca devam eden yapım süreci ve oyun dünyasının en pahalı oyunu olmasını sağlayan dev bütçesi Destiny’i yılın en beklenen oyunu haline getirmiş olsa da, ortaya çıkan sonucun bu beklentileri tam anlamıyla karşıladığını söylemek pek de mümkün değil.
Bungie‘nin büyük umutlar bağladığı yeni oyunu kullanıcılar tarafından ilgiyle karşılanmış ve bu yılın en çok satan oyunları arasına girmeyi başarmış olsa da, oyunun özellikle hikaye konusunda oldukça yetersiz kalması eleştirilere neden olmuştu. Yıllarca süren yapım aşaması boyunca yapımcıların neden bu konuya daha fazla ağırlık vermediği merak edilirken, eski bir Bungie çalışanı tarafından yayınlanan açıklamalar oyunun yapım süreci hakkında bilinmeyen gerçekleri ortaya çıkardı.
Destiny‘nin sorunlu yapım aşaması hakkında detayları Reddit üzerinden paylaşan bu Bungie çalışanının açıklamalarına bakılacak olursa, oyunun yapım aşaması boyunca en az 5-6 kez herşey iptal edilmiş ve herşeye sıfırdan başlanmış. Yapım aşaması yıllarca devam etse de oyunun piyasaya sürülen son halinin son 1 yıl içerisinde geliştirildiğini söyleyen eski Bungie çalışanı, iptal edilen versiyonlarda hikayenin ve karakter düzenlemelerinin çok daha gelişmiş olduğunu iddia etti.
Microsoft Lumia 1330 Hakkında Yeni Detaylar