Bugüne kadar geliştirdiği oyunlarda görselliğe önem veren Crytek stüdyosu, oyunseverlerin artık sadece yüksek görsel kaliteyle yetinmediğini açıkladı.
Far Cry ve Crysis gibi başarılı serilerin yapımından sorumlu olan Crytek stüdyosu, Xbox One’a özel olarak geliştirdiği yeni oyunu Ryse: Son of Rome’u geçtiğimiz yıl piyasaya sürmüştü. Xbox One’ın çıkış oyunları arasında yer alan Ryse: Son of Rome etkileyici görselliğiyle birçok ödüle layık görülmüş olsa da, basit oynanış mekanikleri nedeniyle eleştirilere de maruz kalmıştı. Crytek‘in büyük umutlar bağladığı Ryse’ın beklenen ilgiyi görmemesi stüdyonun gelecek planlarını zedelemiş ve olası bir devam oyununun önüne geçmişti.
Bugüne kadar geliştirdiği oyunlarda görselliği ön plana çıkaran ve bunun sonucunda son yılların en iyi görünen oyunlarından bazılarına imzan Alman oyun stüdyosu Crytek, görsel kalitenin artık tek başına yetmediğini açıkladı. PC ve yeni nesil konsolların sunduğu olanaklar sayesinde oyunlardaki görsel kalitenin hızla arttığına dikkat çeken stüdyo yetkilisi Nicolas Schulz, ilk Crysis oyununun piyasaya sürüldüğü zamanla kıyaslandığında oyun dünyasındaki görsel kalitenin önemli ölçüde arttığını ve bunun sonucunda oyunseverleri memnun etmenin zorlaştığını belirtti.
Oyun dünyasındaki en güçlü oyun motorları arasında yer alan CryEngine‘le muhteşem görünen oyunlar yapmaya devam edecek olan Crytek, Ryse’ta yaptığı hatayı bir daha tekrarlamamaya karalı görünüyor. Stüdyonun şu sıralar üzerinde çalıştığı Ryse’ın PC versiyonu 10 Ekim’de satışa sunulacak.
Windows 10 Tasarımı Hakkında Şaşırtan Detay