Ana Sayfa Genel Watch Dogs Legion AMD'de Ray Tracing destekliyor

Watch Dogs Legion AMD’de Ray Tracing destekliyor

Watch Dogs Legion için yayınlanan yeni güncelleme ile Ray Tracing özelliği artık AMD ekran kartlarında da kullanılabilir hale geldi.

Ubisoft, Watch Dogs Legion için yepyeni bir güncelleme yayınladı. Sürüm notlarına göre, 2.40 Güncellemesi AMD’nin GPU’larında Ray Tracing yani Işın İzleme özelliğini etkinleştiriyor. Güncelleme ile ayrıca, NVIDIA GPU’larda DLSS etkinleştirildiğinde parçacık efektlerinin arkasındaki parıltılı yapılar da düzeltiliyor.

The Game Awards 2020 bir sürü oyunla geliyor

Bu son yama ayrıca bir dizi hatayı ve sorunu da gideriyor. Örneğin, DirectX12 kullanılırken oyunun çökmesine neden olabilecek bir sorun düzeltiliyor. Ayrıca, bir UI hatası nedeniyle oyunun çökmesine neden olabilecek birkaç sorunu da gideriliyor.

Her zaman olduğu gibi, UPLAY ve Epic Games Store, müşterilerini bir sonraki başlatışınızda 2.40 Güncellemesini indirecek. Aşağıda tüm değişiklik günlüğünü de bulabilirsiniz.

Watch Dogs Legion 2.40 güncellemesi neler sunuyor?

Işın İzleme özellikli AMD GPU’lar için Işın İzleme etkinleştirildi.

DirectX12 kullanılırken oyunun çökmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

DLSS etkinleştirildiğinde parçacık efektlerinin arkasındaki parıltılı yapılar düzeltildi.

Herhangi bir Eğitim menüsünde Geri düğmesine çift tıklamanın ayrılmaya çalıştıkları alt menüye dönmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

Bir kullanıcı arayüzü hatası nedeniyle oyunun çökmesine neden olabilecek birkaç sorun düzeltildi.

Oyun içindeki herhangi bir Kıyafet Mağazasında düğmelerin üzerine gelindiğinde vurgulanmayan eksiklik düzeltildi.

Başlatma görevi sırasında El Telsizi ile etkileşim kurduktan sonra oyunun çökmesine neden olabilen bir sorun düzeltildi.

NVIDIA GPU’da oynarken hangilerinin mevcut olduğunu doğru şekilde yansıtmak için DLS seçeneklerini yeniden sıraladı.

İstemlerin bir anahtar bağlama değişikliğini doğru şekilde yansıtmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.

DX12’den DX11’e ve ardından tekrar DX12’ye geçerken oyunun çökmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

Oyun başlarken Ubisoft Connect arayüzünü kapatmaya zorlarken çökmeye neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

Bir dronu kontrol ederken oyunun çökmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

Spiderbot’u alt etme dizisi sırasında oyunun çökmesine neden olabilen bir sorun düzeltildi.

NPC öldüğünde oyunun çökmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

5 dakikadan daha uzun süre simge durumuna küçültüldüğünde oyunun çökmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

Buluta yükledikten sonra Photomode resimlerinin yerel olarak kaydedilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.

Oyuncuların Parkour ve Aimed ateşi aynı tuş bağlantısına eşlemesini engelleyen bir sorun düzeltildi.

Açık Dünya’ya yüklenirken veya yeni bir oyun başlatılırken oyunun çökmesine neden olabilen bir sorun düzeltildi.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

EN ÇOK OKUNANLAR

1,897BeğenenlerBeğen
1,001TakipçilerTakip Et
13,900AbonelerAbone

DOSYA KONUSU

Hosting