Uzun zamandır geliştirme aşamasında olan Slitterhead’in üstündeki sis bu sene dağılacak görünüyor. Projenin arkasındaki isimlerden beklenen açıklamalar geldi.
Keiichiro Toyama oyun dünyasında tanınmış bir isim. İlk Silent Hill’in senaristi ve yönetmeniydi. Ayrıca tasarımdan da sorumluydu. Silent Hill’den sonra Siren serisine imza attı. Gravity Rush 1 ve 2’yi geliştirdi. Toyama, 2020 yılında Bokeh Game Studio’yu kurdu ve Slitterhead isimli yeni oyununu duyurdu. O zamandan bu yana oyun hakkında pek fazla bilgi verilmedi. Ancak bu sene sessizlik bozulacak. Toyama ve Bokeh Game’in kurucu ortağı Kazunobu Sato gelecek planlarıyla ilgili 4Gamer.net’e konuştu.
Kazunobu Sato yaptığı açıklamada, “Slitterhead üzerindeki çalışmalarımız aksamadan devam ediyor. En iyi oyun deneyimini sunmak için detaylara önem veriyoruz. 2024 oyunumuz için özel bir yıl olacak” dedi. Keiichiro Toyama da Sato’nun söylediklerini desteklerken, “2024 bizim için belirleyici olacak. Stüdyomuzun ilk projesini geliştiriyoruz. Bu oyun geleceğimizi önemli ölçüde etkileyecek” yorumunda bulundu. Hem Sato hem de Toyama’nın açıklamaları oyunla ilgili detayların en azından ilk detayların bu sene içinde ortaya çıkacağını gösteriyor.
Bokeh Game Studio’dan başka bir isim olan proje yöneticisi Takuro Konno’ya göre ‘oyun benzersiz mekanikler’ içeriyor, ancak bunların tam olarak ne olduğu belli değil. Konno da oyun hakkında şunları söyledi: “Testerların çoğunluğu, şu ana kadar yaptığımız testlerde iyi özellikler olduğunu söyledi. Kullanıcılardan gelen geri dönüş bu konuda doğru ilerlediğimizi ve kendimize güvenebileceğimizi gösteriyor.”
Slitterhead’ın çıkış tarihi yok. Ne zaman ve hangi platformda çıkacağı tam olarak açıklanmadı. Geliştirici ekip, 2020’de yapılan bir röportajda oyunun PC sürümünün planlandığını ve öncelikli olarak konsol için çıkmasını hedeflediklerini söylemişti. Büyük ihtimalle oyunu ilk olarak PlayStation ve Xbox platformlarında göreceğiz. Daha sonra PC için çıkacaktır.