#İŞBİRLİĞİ
Aksiyondan, RPG’ye geçiş
Bilindiği üzere Assassin’s Creed serisi aksiyon dinamikleri üzerine şekillendirilmiş bir yapım. Yani oyunda belli bir son var. Vurup, kırarak bu sona ulaşmaya çalışıyorsunuz. Genel olarak size herhangi bir tercih hakkı verilmiyor. Birisinin ölüm emrini aldıysanız, başka bir seçeneğiniz bulunmuyor.
En azından Odyssey’a kadar bu durum bu şekilde cereyan ediyordu. Fakat AC Odyssey ile ilk defa seriye RPG dinamikleri de dahil edilecek. Bu oyundaki diyaloglarda bizlere seçim hakkı verileceği anlamına geliyor.
Elbette yapacağımız bu seçimleri oyunun ilerleyişi ve sonuna da etki edecek. Yapımcıların açıklamalarına bakacak olursak, Odyssey’de pek çok farklı son bir oyuncuları bekliyor olacak. Yani Assassin’s Creed serisinin aksiyon tabanlı bir oyundan, RPG tabanlı bir oyuna kaydığını söylemek pek de yanlış olmayacaktır.