#İŞBİRLİĞİ
Bethesda, Elder Scrolls ile 1990’lu yıllarda çok ileri seviyede oyunlar yapmıştı. Hatta o kadar ileri gitmişti ki, oyun alanı gerçek İngiltere’den daha büyük olan ve içinde yüz binlerce NPC’nin yaşadığı Daggerfall oyununu 90’ların ortasında piyasaya sürdüğünde, piyasadaki PC cihazları neye uğradıklarını şaşırıp oyunu doğru düzgün çalıştırmayı reddetmişlerdi. Aslında oyun çok da güzel çalışıyordu ama mutlaka bir yerlerde hata verip çakılıyordu. Yine de Daggerfall gibi bir sanat eseri kolay unutulmadı ve oyun severler Elder Scroll dünyasındaki daha mütevazı oyunlara da yıllar içinde şans verdiler. Elder Scrolls sonunda öyle büyük bir açık dünya oyunu haline geldi ki, Bethesda beşinci oyun Skyrim için geliştirdiği oyun motoruyla çılgınca övgüler alırken bu oyun motorunu bir efsaneyi daha hayata döndürmek için kullanmaya karar verdi: Fallout 3