#İŞBİRLİĞİ
Birinci oyunun büyük başarısı ile Black Isles Studios hemen ikinci oyuna da girişti. Bu kez aynı oyun motorunu geliştirip daha detaylı bir oynanış ve daha detaylı bir öyküyle birleştirerek Fallout 2’yi 1998’te ortaya çıkardılar. Bu oyun daha da sevildi, daha da büyük başarı sağladı. Ancak başarı Interplay’e mutluluk getirmedi.
Black Isles Studios çalışanları başarıdan daha fazla yeşil dolarlar şeklinde pay almak isteyince, Interplay’e ait olan bu stüdyo kapatıldı. Açıkçası, Interplay altın yumurtlayan bir tavuk bulmuştu ancak altın yumurtaları almak için tavuğa ihtiyacı olmadığını düşünüyordu. Hemen yeni bir stüdyo ile anlaşma yapıldı ve tüm hakları, tüm kodları, tüm teknolojisi Interplay’in elinde olan Fallout serisi için yeni bir oyun tasarlanmaya başlandı. Bu seferki oyun, Adventure tarzına biraz daha uzak, taktik strateji türüne daha yakın olan, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel oldu.