Assassins Creed Origins’te ilk kez dinamik zorluk sistemi olacak

assassins creed

Her oyuncunun bir oyundan beklentileri farklıdır. Assassins Creed Origins ise, oyuncularına birçok seçenek sunmayı hedefliyor.

Ubisoft’un yeni oyunu Assassins Creed Origins, seride bir ilk olarak oyunculara “dinamik zorluk seviyesi” sistemini sunacak. Bunun anlamı, oyunun her noktasında istediğiniz zorluk seviyesine geçiş yapabileceksiniz. Oyun size çok mu kolay geldi, senaryoya en baştan başlamak yerine zorluk seviyesini artırabileceksiniz ya da zorlu bir düşmanı yenmek için zorluk seviyesini düşürebileceksiniz. Yapımcılar, böylelikle oyuncuların sıkılmadan oyunu oynayabileceğini düşünüyor.

Assassin’s Creed Origins, eski Mısır döneminde geçiyor. Çöller, kızgın güneş ve tabii ki piramitler var. Ayrıca oyun, açık dünya olarak tasarlanıyor. Bunun anlamı, çok büyük bir harita ve haritanın her bir yanında da detayların olması demek. Bazen hayvan dostlarımızdan, bazen de reflekslerimizden yardımlar alarak ilerleyecek ve belki de en detaylı Assassin’s Creed oyunuyla karşılaşacağız.

Assassin’s Creed Origins, PC, PlayStation 4 ve Xbox One için 27 Ekim tarihinde satışa sunulacak.

Call of Duty WW2, PC’ye oldukça sağlam geliyor