NanoFlappy isimli oyun yerel; “Native” SpriteKit Render’ı kullanıyor.
Ekrandan kontrol edilmesi dışında kuşun aşağı yukarı hareketi için Digital Crown desteği de var. Videodaki gibi sesler geliyor, kısaca hoparlörü de destekliyor.
Göründüğü kadarıyla herhangi bir gecikme ve yavaşlama da şimdilik yok. Bu durumun arkasındaki ana neden Apple Watch donanımının yerel kodu desteklemesi.
Bilmeyenler için bu durumu biraz daha açayım. Eskiden bir Apple Watch uygulamasının yalnızca kullanıcı ara yüzü saat üzerinden diğer kodlar ise; “Bluetooth” ile telefon üzerinden çalışmaktaydı: “App Extensions” Şimdi ise; “WatchOS 2” ile birlikte uygulamanın kaynak kodları da Apple Watch üzerinde çalışır hale geldi.
Bir başka deyişle artık iPhone’a gerek kalmadan uygulamalar Apple Watch’ta çalışıyor. Bu durum geliştiriciler için oldukça avantaj sağlıyor.
Hamza Sood daha önce iOS’taki gizli kodları tespit ederek gelecekteki ürünler veya olası özelliklerle ilgili bilgileri paylaşmıştı. Sood şimdi ise Apple Watch’ta Flappy Bird klonunu oynamayı başardı.