PUBG Mayıs güncellemesi yayınlandı!

PUBG Mobile

PUBG Mayıs güncellemesi bugün yayınlandı. PUGB #12 olarak geçen güncelleme ile oyuna yeni silahlar ve araçlar ekleniyor. İşte PUBG Mayıs güncellemesi detayları!

Oyuncuların son dönemde ilgisini çeken PUGB, güncellemelerine hız kesmeden devam ediyor. PlayerUnknown’s Battlegrounds‘ın merakla beklenen Mayıs ayı güncellemesi bugün oyuncuların beğenisine sunuldu.

Yeni araç ve silahların eklendiği güncellem yaklaşık olarak 10 GB boyutunda. Oldukça büyük bir güncelleme olan PUBG #12‘de, bazı silahların verdiği hasarlarda da düzenleme yapılıyor. Eğer güncelleme ile gelen yenilikleri merak ediyorsanız, aşağıdaki listeden ulaşabilirsiniz.

PUBG oyuncusu Rus kızı öldürdü!

PUBG Mayıs güncellemesi ile gelen yenilikler

Silahlar

AR’ler – yeniden dengelenen AR’ler hiçbiri “nesnel olarak” en iyisi değildir – her biri arasındaki güç farkı artık azaldı, ancak her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olmalarını sağlar.
Shotgun – genel hasar ve etkili menzili arttırıldı.

Tabancalar

P92, P1911, P18C, R1895 ve R45’in hasarı arttırıldı.

Shotgun

Artık daha uzağa daha çok hasar veriyor.
S686 ve S1897’nin hasarını biraz azalttık.
Shotgun chokeu artık sawed-off’a takılabilir.

SMGs

Uzağa atış dengelendi.
Mikro UZI, UMP9 ve Vector’in hasarını biraz arttırıldı.
Tüm SMG’lerde azatılan dikey geri tepme.
ADS’de hareket ederken azalan geri tepme ve kapsam dzüzenlendi(manzaraları hedefleyerek).
Artan ADS geçiş hızı.

ARIer

M16A4, SCAR-L, AUG ve M416’nın hasarını biraz azaltıldı.
SCAR-L, M16A4 ve M416 için relod süresi süresi % 30 arttırıldı.
AKM için yeniden yükleme süresi %10 arttı.
AKM hariç tüm AR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
Tüm AR’ler için azalan geri tepme oranı.
Tüm AR’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü).
Tüm AR’ler için yeni reload animasyonları eklendi.

PUBG Mayıs güncellemesi

DMRs

Kafa vucüt ve diğer bölgelere verilen hasar arttırıldı.
SKS’nin hasarı azaltıldı.
VSS ve Mini14’ün hasarını biraz arttırıldı.
Tüm DMR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
Tüm DMR’ler için geri kazanım oranını düşürüldü.
Tüm DMR’ler için yeni reload animasyonları eklendi.

Diğer Silahlar

DP28 ve M249’un hasarını biraz arttırdık.
LMG’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü) (DP28, M249).
Crossbow reload süresi 4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürüldü.
Silah sallanması tüm silahlar için ayarlandı (hafifçe artmış yan yana hareket) ve nefesinizi tutarken sallanma artık daha belirgindir.
Silah hareket ederken sallanıyor şimdi cheek ped eki ile azalır.
Cheek pedleri artık hareket ettikten sonra silah hareketinden daha hızlı kurtulmanıza yardımcı oluyor.

El Bombası

Artan patlama hasarı ve yeni hit efektler ve animasyonlar eklendi.
Daha önce, el bombası hasarı büyük ölçüde patlamadan ziyade düşme hasarına (el bombasının knockback etkisinden) bağlıydı. El bombası, oyuncu karakterleri için geri tepme efektini kaldırdık ve bir el bombasıyla çarptığınızda sadece patlama hasarı uygulanacak şekilde ayarladık.

Bombalar

Ağırlık değişimleri (tüm atılabilir eşyalar).
Frag el bombası: 12’den 18’e çıkarıldı.
Molotof kokteyli: 18’den 16’ya düştü.
Sis bombası: 16’dan 14’e düşürüldü.
Flash el bombası: 14’ten 12’ye düşürüldü.

Yeni Silah: SLR

Bu, 7.62mm’lik bir cephane kullanan ve her şarjörü için 10 mermi içeren bir DMR’dir (uzatıldığında 20 mermi).
SLR, SKS’den daha güçlü ancak daha fazla geri tepme özelliğine sahip. Geri tepme kontrolü, SLR’yi etkili bir şekilde kullanmanın anahtarıdır.

Yeni Eklentiler

Duckbill – Shotgunlar için yeni bir eklenti (S1897, S12K). Dikey pelet yayılmasını azaltır, ancak yatay mermi yayılmasını artırır.
S1897, S12K’ye takılabilir.
Light Grip – Geri tepme süresini azaltır, ancak dikey ve yatay geri tepmeyi artırır.
AR’ler, SMG’ler, DMR’lere (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) takılabilir.
Thumb Grip – Dikey geri tepmeyi azaltır, ancak yatay geri tepmeyi artırır. Ayrıca geri tepme süresini artırır.
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
Half Grip – Dikey ve yatay geri tepmeyi azaltır ve geri tepme süresini azaltır.
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
Scope 3x – Bu kapsam, aydınlatılmış bir retikül ile 3x büyütmeyi sabitlendi. Yaygın bir loot öğesi olarak bulunabilir.
Scope 6x – Bu kapsamda değişken 3x – 6x büyütme vardır. Nadir bir dünya lootu olarak bulunabilir.
Artık, kapsam sıfırlama tuşlarını (varsayılan olarak Sayfa Yukarı / Sayfa Aşağı) kullanarak kırmızı nokta, holo ve 2x kapsamındaki retikül stilini ve rengini değiştirebilirsiniz.

Tekne ve Yüzme Ayarlamaları

Gemiler artık patladığı zaman batıyor.
Sualtının saklanmasının etkinliğini azaltmak için yüzme çalışmalarında bazı düzenlemeler yapıldı.
Maksimum dalgıç süresini 35 ila 15 saniyede düşürdük
Hava bittiğinde, saniyede 10 hasar alırsınız (saniyede dört hasardan).
Nefes kurtarma süresi için gecikmeyi bir ila dört saniyede artırdık (başka bir deyişle, kafanı sudan kaldırdığınızda, şimdi nefesini kurtarmaya başlamadan önce dört saniye sürecektir).
Harita Seçimi ve Ana Menü Arayüzü
Harita seçimi artık mevcut.
Orada oynayacağınızı garanti etmek için tek bir harita (Erangel veya Miramar) seçin.
Birden fazla harita seçerseniz, oyun sizi rastgele seçilen haritalardan birine atar.
Harita seçim duyurusu dev blogunda tartıştığımız gibi, ek harita eklendikçe bu özelliğin tasarımını tekrar gözden geçirebiliriz.

Yeni Araç Eklendi: Mirado

Mirado klasik bir kas aracıdır: Miramar ile çok hızlı, dört kişilik bir sedan. Şehir merkezlerinin ve ana şehir sokaklarının çevresinde bulunabilir. Mirado’yu Miramar’daki diğer benzersiz araçlara bir iltifat olarak düşünün: Minibüs son derece sağlamdır, ancak yoldan çıkıldığında yavaş ve etkisizdir; Pikap off-road seyahat için mükemmeldir; ve Mirado, bir otoyolda en hızlı arabadır.