Tek bir oyun değil; ay ve ay “bölümler” halinde satışa sürülecek olmasıyla hayal kırıklığı yaratan Hitman, teknolojik açıdan ise göz dolduruyor.
Square Enix ve IO’nun efsanevi serisi Hitman’in devam oyununun 2016 yılında gösterime gireceği duyurulmuştu. Pek çok oyun müdavimi, bu haberi memnuniyetle karşılasa da, can sıkan haber 2015’nin sonunda resmileşti. Hitman, Telltale Games’in; Game Of Thrones ve Walking Dead yapımları gibi parça parça yayınlanacaktı.
Elbette bu gelişmeyi sindirmemiz kolay değildi ve hala da değil! Game of Thrones ve The Walking Dead, aslen başarılı televizyon serileri ve her bölümde yeni karakterle donanıyorlar. Oysa ki Hitman, aksiyon dünyasının en kült yapımlarından biri. Sinema eleştirmenlerince yerde yere vurulsa da, iki adet (tanesi 100 milyon dolar ortalama gişe hasılatlı) iki filmi var. Bizce, bu oyun kesinlikle tek parça olarak satışa sunulmalıydı ne var ki, yapımcı stüdyolar, gereken bütçeyi, “her nasılsa” ayarlayamadı.
Şimdi ise olumlu noktalara değinelim. Hitman, DirectX 12’ye tam destek verecek. Böylece meşhur Agent 47’imiz, teknolojinin son noktası ile donanacak.
DirectX 12’nin avantajları arasında şu kalemler bulunuyor:
- Geliştirilmiş çoklu işlemci desteği
- Laptop kullanıcıları için daha zengin deneyim
- AMD yongalarına verilen geniş çaplı destek. AMD kullanıcıları, pek çok oyunun aksine tüm potansiyellerini sergileyebilecek
- Grafiksel hataları minumum düzeye indirgeme
- Render ve anti-aliasing yapısında optimum seviye
Oyunun beta sürümleri 12 Ocak’ta Sony PlayStation 4 ve 19 Ocak’ta PC platformlarında yayınlandı. İlk bölümün tam sürümü ise bahar aylarında, oyun müdavimleri ile buluşacak.