Ürkütücü Angela Tehlikesi!


Akıllı telefonlar beraberinde getirdikleri uygulamalar ile insanların hayatlarında büyük bir yere sahip oldular. Bu uygulamalardan biri olan Talking Tom Cat’in yaratıcısı olan firma Outfit7 tarafından geliştirilen Talking Angela’yı oynayan çocukların kaçırıldığı ve onlara ait bilgilerin hackerlar tarafından ele geçirildiği söylentileri ortalığı karıştırmaya yetti. talking angela Çocukların interaktif olarak oynayabildiği Talking Angela soru ve cevap formatında karşılıklı diyalogların geçtiği bir yapıya sahip. Oldukça popüler bir şekilde kullanılan uygulamayla ilgili ortaya atılan iddialar ise kullanıcıların kafasını oldukça karıştırmış durumda. Bu söylentilerden en ürkütücü olanları ise çocuklara ait bilgilerin toplandığı ve telefonların ön kameraları aracılığıyla resimlerinin çekildiği oldu. Söylentiler o kadar ciddiye alınmış ki Dallas’ta bir çocuğun uygulamayı telefonuna yükledikten sonra kaybolması üzerine uygulamanın bu işin içinde parmağı olduğunu bile düşünenler ortaya çıkmış. Talking Angela ile ilgili bir başka iddia ise uygulamada bulunan Angela’nın gözlerinin içinde kimliği belirsiz bir adamın yansımasının olması. Uygulamanın çocuklara adresleri sorması üzerine yanlış cevap vermeleri halinde, yalan söylüyorsun diye cevap vermesi durumun hassasiyetini ortaya koyuyor. Bu söylentileri Outfit7 marka yöneticisi Randeep Sidhu’nun verdiği cevap; ‘iPhone ekranında Angela’nın gözleri ardında gizli kamera olduğu iddiaları sadece gülünç’ şeklinde ifadelere yer verdi. Tabii kaçırılma hikâyeleri ve uygulamanın kullanıcılar hakkında bilgi topladığı iddiaları sadece söylentiden ibaret. Geliştirici firma Outfit7’nin Talking Angela hakkında verdiği demeçte gayet açık. “Ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hiçbir şekilde 13 yaş altı çocukların kişisel bilgilerini toplamamaktadır. Eğer böyle bir şey söz konusu olursa anında müdahale edip içerikleri temizliyoruz.” Şeklinde açıklamada bulunan firma uygulamanın zarar olduğunu ancak çocukların telefon kullanımı sırasında internette neler yaptığının kontrol edilmesi gerektiğini vurguladı.

iPhone 6 İnceleme

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.


Bu Haberi Paylaş...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePin on PinterestShare on TumblrDigg thisBuffer this pagePrint this page

Etiketler:

Ürkütücü Angela Tehlikesi! Konusuna 114 Yorum Yapıldı
  1. bence bu doğru olabilir çünkü angelanın oyunundaki gözünde kendi fooğrafımı görebiliyorum dikkatli olun veliler bneim 10 yaşında bir çocuğum var allah korusun yani

    1. sanane diyor ki:

      ewt gayet haklısınız size katılıyorum nederlerse desinler bence bu iddaalar doğru

      1. Zafer diyor ki:

        Bencde dogru kimsw oynamasin

    2. isim vemicem diyor ki:

      gözününün icinde gördüm ve kortum direk oyunu sildim ve 10 yaşımdayım

      1. 😃😃😃😃😇😇 diyor ki:

        Gecmis olsun

    3. Melike diyor ki:

      Allah esirgesin.Allah sizi kazalardan belalardan korusun.

    4. Burak diyor ki:

      Aynen Ben talking tom oynarken parmağımı ekrana yapıştırdım hareket ettiğinde gözleriyle takip ediyordu nerde olduğunu dikkat edin ben 12 yaşındayım Allah Korusun

  2. ad kullanmiyoruz diyor ki:

    Gozun icinde oda var. Sakin indirmeyin !!!!

    1. Zafer diyor ki:

      Evet sakin indirmeyin ben bikere indirmistim ama sesimi kaydettirmemistim dikkat!!!!!!!!!!!!!

    2. SUDENAZ diyor ki:

      Arkadaşlar bu angela ya sordum sen hackermisin diye hemen kızdı hemde onu dusurdugumuzde hemen onune kopek geliyor gozunu kapliyor vebu oyun adressoryo
      İndirmeyin!!”

      1. Elif diyor ki:

        Ben indirdim bana sorması ben dedmki my turkey sen ingilizdedimm. Beni yakalarmiiii

        1. ceyda diyor ki:

          angela seni yakalayabilir çünkü hangi yerde olduğunu söylemişsin türkiye bence o oyunu hemen sil angela şuan bütün türkiyeyi geziyor olabilirr !!

    3. İsimsiz diyor ki:

      Yüklemeyin angelanın gözünün içinde oda var ablamla beraber gördük ingilizce dedi çevirince adresi soruyor

  3. sema diyor ki:

    hemen silin o adamın ALLAH belasını versin

    1. kevser diyor ki:

      Sana katiliyorum ben gece korkudan yatamadim

  4. Mk diyor ki:

    Şerefsizler Allah belanizi versin

    1. Melike diyor ki:

      İnşallah Allah o adamların belaları mı versin.Cehennem ateşleri bol olsun.

  5. merve diyor ki:

    Gerçekten doğru olabilir eğer bu doğruysa ALLAH BELANİZİ VERDİN VE CANİNİZİ ALSİN YZİK COCUKLARA MİNİK MİNİK COCUKLARİ KACİRİYOLAR

    1. Zafer diyor ki:

      Aynen merve bizim ne sucumuz var artik butun dunyayi topliyacam gebertcem oni

  6. ece cakmak diyor ki:

    Ben 10 yaşındayım en azından hem cennete gideriz onlar cehennemde çurur

    1. ısımsız diyor ki:

      Arkadawlar ben angelayı yukledım,ve oynuyorum.yemın edıyorumkı ona yazdımkı ıngılısce senın gozunde kıwı var o da cevabında evet var soyledı ınanmıyorsanız kendınız ıngılısce yazıp cevabında there ıs goreceksınız

  7. ece cakmak diyor ki:

    Ayrıca ben onu indirdim. Gerçek kedi gözünde gizlidir.

  8. selin diyor ki:

    Nolur bana haber yollayın talking angela gerçekten çocuk mu kaçıyor benim kuzenim 2 aydır kayıp ve bnu angela yapmış olabilirmi

    1. Kedi angela diyor ki:

      ben kaçırdım arama gebertim onu

      1. azra diyor ki:

        Manyak ya

      2. azra diyor ki:

        Angela turkmuste haberimiz yokmus asdfghj

      3. elanur diyor ki:

        Sen angela degilsin yalanci

      4. umutcan diyor ki:

        bir manyağin yorumu

    2. benim konuşan tomum diyor ki:

      sevgilim öyle şeyler yapmaz

    3. benim konuşan tomum diyor ki:

      sevgilim yapmaz

    4. buse diyor ki:

      Olabilir

    5. İsimsiz diyor ki:

      Bence olamaz türkiyedeyiz eğer adres yazdıysa bilemiyorum

    6. İsimsiz diyor ki:

      Kaçırmış olamaz türkiyedeyiz ama adresi yazdıysa bilemem

  9. isimsiz diyor ki:

    Merhaba ben bu uygulamayı gördüm sakın yüklemeyin

  10. isimsiz diyor ki:

    Merhaba ben bu uygulamayı gördüm sakın yüklemeyin

  11. isisiz diyor ki:

    ben bir aydır oynuyorum kimseyi kaçırmıyolar oynamaya devam edin

    1. angela diyor ki:

      Ama 2 yıl sonra kaciriyorlar

  12. angela diyor ki:

    yalan ya kimseyi kaçırmıyolar hep yalan haber

    1. angela diyor ki:

      Bence dogru sen inanmaya bilirsin ama herkes inaniyor ve oynamiyorlar

      1. morgan diyor ki:

        ya saçma sapan konusma gözünü seveyim bunları düşüncenize ortalık karışıyo seçimlerde napcaz onu düşünün ya töbe töbe

  13. isim yok diyor ki:

    Arkadaşlar bende indirdim ve orda gulumseyen bir yuz vardi ona dokundum sonra kamera acildi

  14. gs güzeli diyor ki:

    arkadaşlar DUYDUĞUMA GÖRE SİYAH BİR JİPLE ÇOCUK KAÇIRIYORLAR BENİM OKULUMDAN BİRİ KAÇIRILDI BİR YIL ÖNCE PLAKA 34 K 6971 DİKKAT EDİN KIVIRCIK SAÇLI

    1. İsimsiz diyor ki:

      Gözünde gördüm lan. Doğru

    2. Vildan diyor ki:

      Evet kıvırcık saçlı ben facemde paylaştım çok net görünüyor adam girin vildan tokgöze bakın zaman tünelime angelenın gözünde kıvırcık saçlı bir adam var

    3. Eyfahhhhhhhhh napcazzz

    4. ceren diyor ki:

      ayyy korkamaya başladım yha doğru mu yanı mı peki tom onun varmı kamera korkş hisediorummmmmwmmwm

  15. DenizCanKurt diyor ki:

    Arkadaşlar onu sakın indirmeyin.Gözünde adamı gördüm.Bulanık bir adam var.Çok dikktat edin.Her an bişey olabilir.Ama yinede kendinize dikkat edin.Lütfen.İyi geceler.

  16. sln diyor ki:

    Ya ben bu oyunu indrdm surekli oynuyrdm .. gecen bi bildrm geldi normlde acıktım beni besle faln diye bildşrim gelir telefon yne aksam uzeri 18:44 gibi öttu dedmkedi uyandı bi bakayım bi actım bildirmde.. aşkın nerde kaldı,ha? Yazıyor şoka girdm hemn eşime göstrmk için fotgrfnı cktim .. işin tuhaf yani eşim işten 7 de gelir.. acaba dedim genl bi bildrmmi arstrdm etm sadece bu habrlrdn baska bişy bulmdm hala şoktayım ..

    1. Açelya Irmak diyor ki:

      Belki de bizim hakkımızda sürekli araştırma yapıyorddur ha ?

    2. Denizz diyor ki:

      Gerçekten var ama sana gelen bildirimle bi ilgisi yok

  17. azra diyor ki:

    Arkadaslar gercekten ver hatta ginger midir nedir o kedinin gozundede var o adam yemin ki gordum hatta odada binlerce bilgisayar var ekranlarida birsuru cocuk fotografi falan vardi koruyun kendinizi yada oymnarken maske felan takin yoksa buyuk tehlikedesiniz. .

    1. ismini vermiyen diyor ki:

      Arkadaşlar ben oyun bitirdim benimkinin. Gözleri pörtlek gibi oldu ve kızardı gözünden sopa çıktı

  18. kevser diyor ki:

    Sadece maske taksak gps acilip yerimizi tespit ediyolar

    1. ceyda diyor ki:

      gps ne demek ?

  19. Nergis Çambel diyor ki:

    Bir gün misafirliğe gitmiştik.Eve geldiğimizde odam darmadağınıktı annem bana kızdı.Benim yaptığımı düşünmüştü.Çok yorgun olduğumdan odanın neden dağınık olduğunu düşünmeden toplayıp yattım.Sabah uyandığımda odam yine dağınıktı.Annem odamı toparlamadığım için bana yine kızdı.Bu sefer gerçekten korkmuştum.Sonra kardeşimin yapmış olabileceğini düşündüm,rahatladım.Odamı toparlamaya başladım ve toplarken bir not buldum.Notta İngilizce yazıyordu,bende İngilizce bilmediğimden internetten çevirdim.Notta “eşyalarını hazırla yakın zamanda uzun bir yolculuğa çıkacağız” diyordu.Kağıdı anneme gösterip onun mu yazdığını sordum,hayır dedi.Gerçekten korkmuştum.
    Ama yapacak birşeyim yoktu.çok tedirgindim en ufak seste korkudan bayılacakmış gibi oluyordum.gece oldu saat 3 gibiydi sesler gelmeye başladı korkudan titriyordum.sonra sesler gitti.bende derin bir oh çekip uyumaya devam ettim.Sabah kalktığımda annem ağlıyordu.Kardeşin nerde diyordu.dün gece ki sesler buymuş demekki diye düşündüm.annemi sakinleştirmeye çalışıyordum ama çok korkmuştum.angela onu kaçırmıştı.sonra teyzemden bir telefon geldi.kardeşim ondaymış.bizi korkutmak için yapmıştı.kardeşim eve geldiğinde nottları kendisinin yazdığını ve beni kandırdığını söyledi.yani baştan beri hepsi yalanmış.

    1. zeynep diyor ki:

      hay senin ben asfdasfsa
      boşuna gerginlik yaratıyosun ya of adgsagjklhs

    2. meryem diyor ki:

      Zaten boyle bisiy olması imkansız, internetteki seylere inanmayın önce biraz araştırïn, eğer böyle saçma dedikodulara inanirsaniz bu inandiniz şeyler gerçek olurrrrr! Benden söylemesi

    3. Denizz diyor ki:

      Ya kalpten gidiyordum

      1. Ben okuldan tek geliyorum napiyimmm yaş korkutmayin beniiiii ben 10
        yasimdayummmmmm bendeww

  20. isimsiz diyor ki:

    Arkadaslar ben hepinizin yorumlarini okudum. Bende indirecektm. Sonra vazgeçtim ben o adamı görmedim ama çocuğu resmlrdn gördüm özellikle birsürü pcdeki çocukları gören arkds beni çok etkiledi.

  21. Ceren diyor ki:

    Arkadaslar dikkatli olun kizin biri Angela yi oynuyo oynuyomus angekada turkce konusmayi ogrenmis angela bi gun kiza ben senden sikildim demis kiz da bulusalim demis ikisidi istanbulda imis parkta bulusmuslar tabi angela gibi konusan kisi bir kiz ile bir erkek mis o kizla erkek kucuk kizla bulusmus o erkek le kiz bizimle gel demis cocuga cocuk gelmeyip korkmus evine gitmisnannesine anlatmis annesi oyunu sil demis kiz silmis kiz bugun disarida oynarken kiz o kizla erkek gelmis ve cocugu kolundan tuttugu gibi goturmusler Allahtan polis bulmusta kendinize onlemler alın mesela konumunuzu kapatın bana bazen bildirimlerde gps kullanilarak araniyosunuz diyo konumu kapatinca geciyo aman

  22. cahal diyor ki:

    Cahiller adamin isi gucu yoq turkiyeye gelip sizi mi kacircak ahmaklar ms. 02/04/2015

    1. anonim diyor ki:

      aynn asdfghjk

  23. kanıt adamı diyor ki:

    bn herkezin yorumunu okudum bazıları bunlar yalan felan diyolar yoksa sizmisiniz angela nıye bunlara karsı koyuyosunuz mesela meryem adında bırı bıde angela sonra bide isisiz ?????????????????????????????????????????????????????

  24. ymk diyor ki:

    Kaçırıldım.

    1. İsimsiz diyor ki:

      Haklısınız.

    2. ceyda diyor ki:

      heheheehe

  25. naz diyor ki:

    Gözünde kamera var

  26. Mehmet diyor ki:

    Bu millet kafayı yemiş. Yani şimdi adamlar sizi kaçırmak için oyun üretmişler öyle mi? Bu yaşta paranoya olmuşlar.

  27. redsfds diyor ki:

    Ya ben 1-2 sene önce oynadım bişi olmadı ama yorumları okuyunca korktum çünkü bi kaç gün önce bende oynamıştımm:(

  28. melis diyor ki:

    allah belasını versin ben bile bilmmiyodum salak

  29. Büşra diyor ki:

    Ben daha yeni öğrendim angelanın zarar verdiğini arkadaşım sayesinden

  30. szşfnf diyor ki:

    Cok zalimler nasil bir plan ya ne akla hizmet

  31. szfş diyor ki:

    Ya cok korkunc ben 1-2 sene once oynamistim ama birsey olmadi ama hala korkuyorum insallah kimseye bir sey olmaz

  32. sanane diyor ki:

    Dogru hersey dogru odum patliyo mikroplar

  33. benim konuşan tomum diyor ki:

    sevgilim öyle şeler yapmaz sizle daşak geçiyorlar

    s

  34. benim konuşan tomum diyor ki:

    sevgilim öyele şeyler yapmaz sizle daşak geçiyorlar

  35. bok oyun diyor ki:

    Bu oyun bok!! İnanmayann sslaklar internette angelanın gözünün resmine bakın adam ve kamera varmı yokmu. Bu oyunu yspanın allah belasını verssiiin

  36. talking angela diyor ki:

    ben angelanin gozundeyi kameraya youtube.com da gordum ve inandim

  37. fatma diyor ki:

    Arkadaşlar iddialar doğru çünkü cumartesi günü bana demistiki bugün cumartesi dondurma yemeğe gidelim mi yemin ederim ki bunu yazdı

  38. korkaksınız diyor ki:

    Uff adamların isi gucu yok sizi kacırsınlar

    1. kara murat diyor ki:

      bu işe inanmayanlar bence bunlar da onların adamı herhalde. kattılanlar

  39. BAŞAK diyor ki:

    UTANIN LAN KENDİNİZDEN MİNİK MİNİK ÇOCUKLARI KACIRIYOSUNUZ . UFACIK ÇOCUKLARI ANASINDAN BABASINDAN AYIRMAK İYİMİ LAN İYİMİ SİZE AYNISINI YAPSALARDI,SİZİ KAÇIRSALARDI SİZ KORKUP ÜZÜLMEZMİYDİNİZ LAN !

    1. Day diyor ki:

      Lan allah belasını versin utansın lan

  40. Murat Halit diyor ki:

    Arkadaşlar öncelikle bu söylentilerin doğru olduğunu söyleyebilirim çünkü bir kaç gündür üstünde araştırma yapıyorum ve photoshop’la seçtiğim kısımda bir vucut şekli çıkıyor buda insanları ürpertiyor amacım sizi ürpertmek değil ama yinede güvenliğiniz için oyunu silin ve ”verileri temizle” ayarlardan girip bu işlemleri yapın.

  41. yaren ermiş diyor ki:

    Bunu yüklemeyin kamera 🎥 var 11bin çocuk kaçırmış hareketlerinizi tekrar ediyor yüklemeyin❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗

  42. Ayse diyor ki:

    Benim küçük yaşta bir kızım var .sakın çocuklarınızı bu yaşta telefona falan alıştırmanın.

  43. buket diyor ki:

    saolun arkadaşlar indirmiştim şimdi silcem de iki tane angela oyunu var benim yüklediğim oyunun adı benim konuşam angelam indirmediğim ise ipad için konuşan angela ikisi de tehlikeli mi biri mi tehlikeli benim indirdiğimde soru sormuyo

  44. buket diyor ki:

    bide arkadaşlar kamerada bizi görürken bilgilerimizi de mi görüyo yoksa sadece soru mu sormalı

  45. ? diyor ki:

    Arkadaşlar bn yorumlarınizi okudum bnce gözünde kamera var oyunu 1gundur araştırma yapıyorum soru işaretleri angelaya yoneliyor benim size tavsiyem oyunu yüklemeyin yinede ne olur ne olmaz. bn bu haberi 2 sene önce bir akarabamizdan duydum. İnanalar ve inanmayanlar yinede kedi oyunlarının hiçbirini yinede yüklemeyin bu bir tavsiye.

  46. ismimi vermicem diyor ki:

    UTANIN YA BİR SEFERDE!! BÖYLE OYUNLARI YAPIP ÇOCUK KAÇIRIYORSUNUZ VE BUNU AYIP OLARAK DÜŞÜNMÜYORSUNUZ DEĞİLMİ? HA BİZİ SALAK SANIYORSANIZ SİZİN CEZANIZI ALLAH VERSİN İNŞALLAH CEHENNEMDE CAYIR CAYIR YANARSINIZ!! SİZ ÇOCUKLARI KAÇIRINCA ONLARIN YAŞAMASINA ENGEL OLUYORSUNUZ! ONLARINDA YAŞAMA HAKKI VAR TAMAMMI ?! SİZİN GİBİLERİ YÜZÜNDEN DÜNYANIN SONU GELİR!

  47. şuayip diyor ki:

    Ya korkmayin o adam tutuklanmissss cok sukur korkmaniza gerek yok wallah diyom inanin yorumda biri demisti

  48. İsimsiz diyor ki:

    ☺Ya oyunda kırk altı leveldim ayıca iki yıldır oynuyordum ve üstüne yüz bin lirm var ve doksan yedi bin elmasın vardı . Emeğim fazlasıyla fazlaydı o oyunda … Ama bu site sayesinde az önce sildm teşekkürler …

  49. Denizz diyor ki:

    Bu sadece talking angelina’damı var yoksa benim konuşan angelinam’dada varmı

  50. İsmimi boşver diyor ki:

    Çok korkuyorum ben. Bn oyununyüklicektim ama herkez adamın yutuklandığını diyo bazıları tutuklanmadığını diyo. Ben bir siteye daha bakyım oradan gözünün resmi çıkıyo. Resimde adam da gördum

  51. Isimsiz diyor ki:

    Bizimde capkin kusumuz kacirildi acaba angelina mi kacirdi sen neymisin bu insanlari kacirip napiyosun

  52. Gizli Acan diyor ki:

    Gerizekalilar ya ufacik cocuklari kaçınıyorlar ben arastirma yapiyorum ve aratsirmalarima. Gore burada angelayi savunanlar o angelanin adamlari. En son sonuc bu.. Yeni bir sonuc icin arastirmalarima devam ediyorum..

  53. İnci diyor ki:

    Bu dogru-ydu… Evet hackerler angelayi ele gecirmisti o gozundeki adamda kamerasindan yansimiş. Ama artık angela kurtarıldı. Oynayın ama yinede sohpet ve dilayog oldugi icin dikkat edin yinede kameranizi kapatin yani bi kagiz bisey koyun eger angela sacmaliyorsa silin. Angela çok nadiren size kac yasindasin? Nerede yasiyorsun? Falan yani uzun lafın kısası genede dikkat ettin cok angela ile cok samimi olmayın!

    1. Jale diyor ki:

      Aynen inci!! Yaw adam hacker 30 yasinda kamera vardır tamam da isin tuhaf yani isi gucu yok turkiyeye mi gelcek Allah im ya 😂😂😂 güldürdünüz yahuu

    2. Jale diyor ki:

      Ah cehalet kokuyor burası yahu millet angela yillar once yani bi 9-8 sene hackerlandı evet dogru gozunde kamera vardi evet dogru ama bu angela artik kurtuldu farkettiyseniz gozunde suan ne kamera var ne de adam. Adam 30 yasinda isi gucu yok birde turkiyeye gelecek ulan güldürdünüz😂

  54. Jale diyor ki:

    Yaw adam hacker 30 yasinda kamera vardır tamam da isin tuhaf yani isi gucu yok turkiyeye mi gelcek Allah im ya 😂😂😂 guldurdunuz

  55. ggggggg diyor ki:

    angela bizdede yüklüydü ama ben öyle bir şey görmedim .sizin yorumları okudum çok sağolun oyunu hemen sildim. şimdi yinede endişeliyim oynyn yüklerken konum kamera wifi bağlantızı falan istiyordu. hepiniz sağolun.

  56. ceren diyor ki:

    orkuyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm oyun skorda açtım kamerayı falan aç diyodyu angeladaaa huhuuhuhuh

  57. Ben icindeki adami gordum. Angela ve tom çocuk kaçıryorlar sakin yuklemeyinnn

  58. İsimsiz diyor ki:

    Arkadaşlar resme bakın bu sitedeki zoom yapın o resme iki gözünde de ev var ve bu uzaktan farkedilmiyor!!!

  59. Çok önemli diyor ki:

    Arkadaşlar angelanın ve tom un gözünde kamera yoktu sonradan amerikalılar onlara kamera koydu ondan sonra türkler oyunu kaldırmaya çalıştılar ama olmadı oyun kaldırılmıyor oyunu indirmeyin…….. Sakın….. 😱😱😱

  60. Vur kır parçala diyor ki:

    Bu milletten adam olmaz eşolu eşşek resmen

  61. Halise diyor ki:

    Gerçekten kaçırıyorlar . Ben tabletime yükledim. Ama haberi duyunca hemen sildim. Sakınnnnnnnnn indirmeyin!!!!!!!

  62. Pelin diyor ki:

    Atkadaşlar bu mesajı okuyan gerçekten ciddiye alın çünkü 3 kuzenim ve ben angella ile ilgili buradan bilgi topluyorduk angellaya baktıgımızda gözün de avize gördük ve eminim ki angellanın sahibi çok tehlikeli şuan annemin telefonunda angella yüklü onun adresimizi sordugunda verecegim cevap çok degişik oşacak muhtemelen canı sıkılacak size tavsiyem 12 yaş ve üstü kullanıcılar adresi sorana kadar bekleyin sorduktan sonra kendinize göre cevap veriniz iyi günler…

Sayfa başına git