Sonuç olarak, Mantle sürücüsünün küçüklüğü ve sadeliği sadece verimliliği değil aynı zamanda dayanıklılığı da simgeliyor. Zaman içinde Mantle için bug oranının D3D veya OpenGL’den daha az olmasını öngörüyoruz. Uzun vadede ise Mantle’ın gelecek grafik API’larının tasarımında itici güç olacağını düşünüyoruz. Bu teknolojiye şimdiden yatırım yaparak, bize ve müşterilerimize daha yararlı bir ekosistem yaratılmasına yardım ediyoruz.
Eğer Civilization: Beyond Earth’ü 40 saat oynarsanız muazzam bir imaratorluk yaratmış olacaksınız. Bu da taktiksel savaş dışında başka olayların da olacağı anlamına geliyor. Yüksek seviyede zoom out yapmanıza imkan sağlıyoruz. En yükseğe çıktığınızda bütün imparatorluğunuzu bir karede görebileceksiniz. Bunun ne kadar talepkar bir işlem olduğunu biliyorsunuz. İşte tam burada pc performansları düşmeye başlıyor ve yine burası Mantle hakkında en heyecanlandığımız nokta.”
Geliştiricinin yorumlarına bakılırsa görüntü yumuşaklığının önemli bir parametre olduğu çok açık. Genel oyun oynanabilirliği hakkında kişisel bir inceleme yapmanızı önerirken özellikle oyunun sonlarında draw call sayısının arttığı anlarda da testinizde Mantle’ın ne denli iyi bir performans sağladığını görmenizi istiyoruz. Eğer Radeon kullanıyorsanız EQAA’nın Civilization: Beyond Earth DirectX ve Mantle için otomatik olarak kullanıldığını bilmenizi isteriz. Mantle’ın tek başına EQAA kullandığı konumlarda Dx’in MSAA’yı kullandığı belirtiliyorsa lütfen en kısa zamanda bunu düzeltiniz.
MSAA’nın kapsam testinde eksik kalabilecek bölgelere anti-aliasing uygulayarak EQAA’nın üstün resim kalitesi sunma özelliğini kullanınız. Kapsam testi performans gözetildiğinde serbest ve maliyetsiz olduğunu göz önünde bulundurunuz.